Lovely day!

Just precis idag är jag bara så nöjd med livet :D

I morrn är det dags för ett efterlängtat styrkepass, ska mosa mina små axlar och bröst.
Längtar!! tänk att man kan längta så efter en sådan sak ;)
Fler än jag som känner så?

Sitter och knåpar på vårens spinningpass, kommer bli grymt till slut!

Idag är jag glad över att jag är frisk, mår bra, kan prestera, kan utvecklas, har mål uppsatt i mitt liv, underbara vänner och familj som alltid stöttar mig.
Love you all!

I morrn är det en tidig morgon, därför blir det en tidig kväll ikväll.
Eller ska kanske kalla det normal tid och inte sen.. eftersom jag är en duktig nattsuddare ;)



Den här bilden speglar lyckan jag känner...


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Stolt Pappa, älskar er.

Goa Pappsenkramisar

2011-01-13 @ 21:46:59
Postat av: Lina

Hihi, my favorite picture!

2011-01-14 @ 01:10:48
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0