Logiskt

"Det blir alltid som man tänkt sig"... det är faktiskt rätt så logiskt :)

Idag har jag medvetet tagit en vilodag av olika skäl, men har vart sjukt rastlös ikväll.
Ogillas som fasiken!
Men jag fick upp mina gardiner iaf, inte alls nöjd men det får duga.
I min skalle såg det bättre ut än i verkligheten...

Då var snart jobbveckan slut, eller nej..
Nu när jag tänker efter så jobbar jag ju i helgen också, ska kränga lite lampor.
Men då det är helg är det ju alltid helg, vilket jag ser väldans fram emot! :)

Ledig i morrn, sedan jobbar jag kort dag på fredag.. Med andra ord tidig helg!

Vad mer händer i veckan då mån tro???
Jo jag göra en formcheck hos Fredrik... vet inte riktigt om jag vill! haha
Jul, godis, mindre träning, mindre mat.. mer jobb, obefintlig träning, mindre mat..
Ja, den matematiken är ju enkel!
För lite mat och för lite träning kan inte gör så mkt gott för mig.
Men mätningen ska göras ändå.
Sedan ska jag kolla över planen för våren, upplägg m.m fram till juni.
Höra om han vill ta sig an en rookie som mig ;)



Gillar skarpt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur gick mätningen? :D

2011-01-13 @ 21:12:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Rebeccastraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0