KONTAKT!

Det var det mest fokus på under träningen idag.
Jobba explosivt -> Nyp till och håll kvar ett tag -> släpp tillbaka
Jobbade så 4 reps sedan pumpa max

Sittande Rodd i cable - superset med - stående hög rodd.
Körde dessa 2 övningar 2 varv/set i 3 set.

Latsdrag bakom nacken 3set
Fokus på att dra med ryggen, inte armarna.

Marklyft i maskin 2x6, 1xdropset

Rodd med hantlar på lutande bänk
En ny övning för mig som tar sjukt bra!

Pullups 3x6

Hela passet rev vi av på inte mer än 35min.
Kan säga att vilan var i princip noll, om jag jämför med annars ;)

Time to step it up a level!

Trumvirlvel.....



Från start...



Senare...



Idag...



6 månader sedan..



Idag..

Ljuset gör ju sin fördel.. så jag vet inte om det är så mkt bättre än för 6 mån sedan.
Jaja.. det här iaf så jag ser ut :blush:

Nästa pass är inbokat på torsdag, slutar nämligen tidigt då.
Axlar och baksida lår står på tur!

Meeen nu fick jag ett trevligt samtal idag om en grej i Karlstad på torsdag!
Jag vill väldigt gärna hänga med på det! :thumbup:
Men för att kunna åka behöver jag kompa ngr timmar på fredag från jobbet, hinner inte hem till 8.30.
Jag har gullat med Karin, hon kanske kan ställa upp.
Berättar mer om det senare. ;)

Det betyder ju att jag också måste boka om träningen, men den finns det tid för andra dagar.

Sitter och väntar på Thessan, blir middag och film när hon slutat.
Trevlig helg raringar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jääääääääävlar i gatan säger jag bara!! :D Vilka resultat. Du ska vara stolt gumman!! :D I´m!!!

2011-01-28 @ 19:09:28
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Christer

Riktigt bra resultat

2011-01-28 @ 21:42:20
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Anna

MY GAAAAD vad du är grym! ;) Kör hårt babe, du vet vem som sitter på första parkett! ;)

2011-01-29 @ 15:37:02
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0