Frukost och sovmorgon

Gud så skönt med sovmorgon, som jag längtat att bara få dra mig tills det kändes ok att kliva upp.
Har påbörjat min dag med tvätt och städ..

Disken är bortgjord, frukost intagen och tvättmaskinen går för fullt.
Senare blir det en svängom med dammsugaren.
Jag får se om det blir träning idag eller i morrn, beror på hur lång tid allt fix här hemma tar.

Dagens goooda frulle (lördag betyder ju fri mat hela dagen)
Kaffe, juice, BRÖD, brieost, kalon, tomat, yoghurt... mumma!



Hoppas ni får en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Eller hur är det underbart med ätardagar och sovmorgon! :)

2011-01-22 @ 15:21:15
URL: http://bonzaijen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0