Time for some changes..

Måste gör lite förändringar!
Med förändringar precis i skrivande stund, så menar jag justering på spinning passet.
Har kört det 3 ggr nu och det är INTE ett bra pass! Typiskt!
Måste byta ut iaf två låtar till ngr med högre bmp, in i djungeln och leta igen då.

Kommer inte upp i puls, utan stummar i benen istället då jag måste dra på så j-la mkt motstånd.
Så lite mer tempo bore få rätsida på problemet..

Sooo what else is new?
Absolut ingenting...

Min telefon har för övrigt aldrig varit så tyst som den är nu, bli chockad om någon faktiskt ringer! ;)

Har en längtan efter en ny lur också, men får hålla mig till maj då bindningstiden går ut.
Blir nog helt klart en Iphone, grymt sugen på en sådan.

Resten av dagens inplanerade träning sket sig!
Sov som en kratta i natt, pallade inte iväg i morse.
Hade inte tid att ta ngn friskvård, så det blev inte heller av.
Jaja, ska inte sura ihop för det, en ny dag i morgon, då blir det armar/mage/cardio.

Hoppas ni haft en bra träningsdag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det har jag haft! Först drygt en timmes ridning och sedan 75 min yoga därefter. Imorgon blir det träningsvärk.

2011-02-22 @ 22:34:29
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är ju de sega och tunga spinningpassen som är sköna.. bara fokusera på att känna takten och trycket och inget annt.. :)

2011-02-23 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0