RYGG

Tog mig sovmorgon i morse och körde mitt pass efter jobbet istället.
Tyvärr så är det svårt att köra superset när det är sååå mkt folk, så fick tänka om lite.

Sittande rodd 6set, 2 set m. drop

Latsdrag bakom nacken 4set, 2 set m. drop

Rodd med hantlar på lutande bänk 3set m. drop

Marklyft 3set

Rodd i maskin 3 set

Relativt högt tempo, kunde dock vart ännu effektivare.. ;)

I morrn blir det löpning innan jobbet, hinner jag tar jag min friskvårdstimme och river av bröst, avslutar kvällen med spin puls.
Har fått boka om träningen med Fredrik i morrn, men det fanns ingen tid förrän v.11!!!! :O
Han är tyvärr bortrest.. så bara bita i det sura och kriga på fram till dess.



Tänk om det kunde vara såhär gott om svängrum varje träningspass...

För övrigt så känner jag av gårdagens benpass, LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja,gud vad skönt det skulle vara om man kom till ett sånt ledigt utrymme jämt :)När är det som lugnast på kvällarna, tänkte om man skulle köra ett kvällspass nångång?

Kram

2011-02-22 @ 15:33:54
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0