Glädje!

Sinnes vilket pump jag fick i mina armar idag!
Körde ett pass med Fredrik.. Det är så bra med ngn som pushar mig!
Vi pratade lite kring intsällning, då jag har en tendens att ge upp lite för fort.
Klämde ur mig " jag orkar inge mer" och gjorde samtidigt en perfekt rep. plus ngr till pga att han sa åt mig att köra. Varför gör jag så!!? blir sne på mig själv..
Jag får inte glömma varför jag gör det här och inte låta bekvämligheten ta över, det SKA vara jobbigt!

Scenen är målet!



Luciapokalen 2010


Så till passet då...

Tricepspress m. rep i cable
superset med
Bicepscurl i cable
Detta körde jag 2varv x3, på sista varvet kördes dropset

Tricepspress på bänk m. hantlar 3x6-8 sedan direkt på en lättare vikt och pumpa ur allt!

Stående Bicepscurl m. hantlar 3x8 och samma som ovan, bara pumpa på!

Tricepspress med rep ovanför huvudet 3x8
Superset med
Enarms tricepspress i cable 3x6

Bamsen 3xmax

Jag har nog aldrig känt mina armar så "stora" efter ett pass...
Brutal känsla ;)

Sedan gjorde vi även en fettmätning..vågen visar + så jag är mkt nöjd!
Har lagt på mig både muskelmassa och fett, men det gör inget då jag vill lägga på mig mer massa.
Så länge det inte drar iväg för mkt i fett, är det lugna puckar. :)

Vikt: 67,7kg

Fettvikt: 7,24 +230g
Muskelvikt: 60,45 +659g

Detta mätt med Kaliper..



Bild: google.se

Kommer att lägga in 30min cardio 2ggr/vecka.. Då jag slarvat lite för mkt med den ;)
Endera 15min före styrketräning och 15 min efter, eller hela köret efter.

Efter jobbet rev jag av intervaller på bandet..
10min jogg som uppvärmning, sedan 45/15 sek intervaller.
Jobbar i högt tempo i 45 sek, hoppar av bandet och pustar i 15 sek.. osv..
Allt detta i 10 min.. vilket räckte gott för mig idag :P

Dags för lite mellis och soffhäng.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja Fanny, de finns ju tyvärr inga genvägar. Va enkelt det skulle vara då för oss allihopa:-). Kanske lite tråkigt:-p. Det är hardwork som gäller. Du är duktig så keep up the good work:-) kram

2011-02-09 @ 08:36:33
Postat av: Christer

Det är bara att köra på.

Du gör ett grymt jobb.

2011-02-09 @ 12:21:14
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0