God kväll!

Träningen idag gick bra för att vara på morgonen och för att ha rivits av på 30min :D

Bänkpress i smith 5x8

Cableflyes från nedre trissan 3x10, 1xmax

Cableflyes från övre trissan 3x10, 1xmax

Hantelpress på lutande bänk 3x8

Magen blev lidande, då jag var för slö att ta mig till gymmet efter frukosten. :(
Tar igen det i morgon istället!

Har inte gjort så mkt mer efter jobbet idag, käkat middag, pratat i telen, sett på tv och nu sitter jag här.
Ska fixa potatisen till morgondagens matlådor, sedan blir det sängen.

Fick ett sjukt jobbigt sug efter choklad ikväll, speciellt kalddkaka!
Tänk er en riktigt kladdig, smaskig, krämig rackare... mmmmm



Bild: recept.nu

Ser den inte god ut så säg! ;)


Kommentarer
Postat av: Satu

Vi har käkat dumlekladdkaka här hemma i 2 dagar haha. Den var typ... GRYM! haha...

2011-02-08 @ 13:00:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0