Fucking awesome!!

Har fått en helt ny insikt i träningen, jag tänker inte gå hem förrän jag är helt slut!
Blir inte styrketräningen exemplarisk, så ska jag f-n ta ut mig på ngt sätt.
Endera med hjälp av intervaller, rodd, crosstrainer, doubleunders (hopprep m. dubbelhopp), burpees eller ngt annat jobbigt... :)

Idag körde jag armar med Micke, passade även på att köra chins när jag får lite hjälp.
Jag har blivit dålig på att köra dem det senaste veckorna.. :(

Men nu har jag antagit en utmaning.
Om två månader ska jag klara pull-ups, så nu är det bara att kriga på!

3set chins (med Micke som hjälp)

3set Tricepspress m. rep i cable - superset - Bicepscurl i cable
Två varv/set

3set Tricepspress på bänk m. hantlar 

3set Stående Bicepscurl m. hantlar

3set Tricepspress med rep ovanför huvudet -
Superset - enarms tricepspress i cable 3x6

3set "Bamsen"

3set Bänkpress smalt grepp i smith

En Celsius i kroppen och sedan sparka igång lite cardio.

20min löpning
500m rodd på tid, motsånd 10.
Det här en en tid som jag ska pressa!!
Ligger nu på 1.55, ska ner på 1.30.

Efter det här var jag helt slut.. skakig, glad, NÖJD!
Landade ett ögonblick inne i kontoret innan jag orkade ta mig hemåt.



Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tjusig bild gumman.... Love you!!!

Pussokram!!

2011-02-25 @ 19:33:58
Postat av: Josse

Grym du är!! :D

2011-02-25 @ 19:55:07
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Makkan

Fan det går ju verkligen framåt!! Ja ska till luciapokalen i år o kolla på dig!! =)

2011-02-25 @ 21:06:55
Postat av: Fanny

Tack så mkt Mamma och Babe! <3



Kul Makkan! ju fler som sitter där, desto roligare!:)

2011-02-27 @ 00:11:47
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0