♥♥♥♥♥

Ikväll har jag ägnat mig åt det som fyller mitt hjärta, nämligen träning!
Sammanfattar passet med "det går bra nu".
Härlig kontakt och sköööönt tryck!
Ser mer och mer förändringar i spegeln, vilket är så j-dra kul!
Det går min väg, åt rätt håll, små steg närmare målet. :D

Hoppas ni alla har en mysig dag, men glöm inte bort att varje dag visa kärlek och omtanke till nära och kära.
Det ska ju inte behövas en speciell dag för det ;)
Även om det är mysig att göra lite extra denna dag!

Såhär såg passet ut

Tricepspress m. rep i cable
superset med
Bicepscurl i cable
Detta körde jag 2varv x3, på sista varvet kördes dropset

Stående Bicepscurl m. hantlar 3x8 sedan direkt på en lättare vikt och pumpa ur allt!

Tricepspress på bänk m. hantlar 3x6-8 samma som ovan, PUMP IT!

Tricepspress med rep ovanför huvudet 3x8
Superset med
Enarms tricepspress i cable 3x6

Bamsen 3x10
dropset på sista



Inte så mkt, men det blir mer! :thumbup:

Dags att käka lite mat, sedan zZzzova...

Peace!

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se magrutorna :)

2011-02-15 @ 10:09:35
Postat av: Petra

Looking Good!!!

2011-02-15 @ 10:51:04
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Tina

Ser bra ut..kämpa på :) Och lycka till med vägen till scenen!

Take care Tina

2011-02-15 @ 16:57:15
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Anonym: Hihi, kanske bjuder på det ngn dag.. Håll utkik :)



2011-02-15 @ 22:11:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0