En dag, x antal reps, x antal set..

Jag har fått en tankeställare... jo, tro mig, jag tänker också ;)

Jag visualiserar en dag i gymmet, jag ska ex. köra rygg.
Senaste ryggpasset var minst en vecka sedan..
Träningsvärken finns inte kvar, jag känner mig fräsch i kroppen.

Börjar med att värma upp, känner hur kroppen mjuknar, musklerna väcks och förbereds för vad som komma skall.

Sedan när jag väl börjar köra går allt emot mig, det är tungt, jag får ingen bra kontakt..
För trots viljan och suget innan passet, så finns det dagar då dessa "djävlar" dyker upp.
Allt går fel!
Vad jag behöver tänka i dessa situationer är precis det jag skrev i början.
"Senaste ryggpasset var minst en vecka sedan.."
Jag kör varje muskelgrupp 1ggr/vecka, nog ska jag väl kunna kriga för att göra det bästa av passet, inte låta det negativa trycka ner mig och få mig att prestera ännu sämre!

Jag tänker kämpa, kriga och lyckas prestera.
Det går inte att gå in halvhjärtat!



Aldrig ge upp!

Kommentarer
Postat av: Makkan

Jäklar vilken rygg du börjar få till!!!!

2011-02-24 @ 20:19:03
Postat av: Fanny

Tackar Makie!

2011-02-24 @ 22:31:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0