Dagens träning...

Bröst, mage och cardio med Kristin.

Tyvärr så är jag och morgonträning inte överens, så passet kändes inte alls hundra!
Svag, eländig och otaggad! Sorry för dålig sällskap tjejen.. :P

Bänkpress 5x8-10

Cableflyes fr. övre trissan med dropset. 4xmax (var så olika och ides inte räkna, utan körda bara på)

Cableflyes fr. nedre trissan m. dropset 3xmax

Pecflie 3x6-10

Sedan körde vi en magövning, som jag inte riktigt vet hur jag ska förklara.
Den tog bra iaf, morgondagen får utvisa om den var grym eller inte ;)

Avslutade med 20min gång på bandet i högt tempo med lutning.

Såhär i efterhand skulle vi nog kört en pressövning till.. men men..

Magen skriver efter MAT! Dags att göra den nöjd, sedan krama kudden.



Kommentarer
Postat av: Kristin

vi skulle ha kört mer mage det känns bara pytte.. Men bröstmusklerna är ca ½ cm långa .. känns så iallafall hahaha.

Vi får köra eftermiddagsträning nästa vecka så du är med på ;)



2011-02-17 @ 08:39:09
URL: http://lifebody2.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej!

Ja jag tränade igår på morgonen :) Körde bara ett snabbt pass eftersom jag skulle iväg till jobbet. Vi kanske ses imorgon, tänkte köra ett ryggpass på morgonen :) Min bror sa att han kände dig..Jimmy Andersson (dunder kallad) Ha en trevlig dag!

Kram

2011-02-17 @ 10:05:48
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0