Aaaaaxlar!

Bra tryck idag, vilken skillnad det blir när jag ökat på tempot!
Inge mer sölmaja inne på gymmet!

Liggande hantellyft för baksida axlar 3x8, drop på alla set.

Rotatorcuffen med hantlar 3x10
superset med
Hantelpress 3x10

Sidolyft m. hantlar 3x8 sista set. dropset

Liggande hantellyft framsida axlar 3x8

Militärpress 3x8 sista set. dropset

Sedan var det raka vägen till klockartorpet för att hjälpa Ramona :)
Hon är så duktig så, tänker på vad jag sagt till henne, även i vardagen!

För övrigt så tränade jag 19.15, sjukt mkt folk även fast klockan var så pass mkt..
Dryyygt! :/
Då är morgonträning bra mkt bättre, men min kropp föredrar kvällsträning.
Hmmm... men i morrn är det iaf eftermiddagsträning :)

Lite kvällsmellis på det här, sedan är jag redo att sluta mina gröna för idag.



Grymt skön låt!

Kommentarer
Postat av: Christer

Hur kör du rotatorcuff med hantlar ?

2011-02-10 @ 14:26:41
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0