Todays

Alltså.. träningen gick ju helt åt h-vete idag!
Planen var att kliva upp i morse, men det sket ju sig som jag skrev i tidigare inlägg. Insåg ikväll efter jobbet att jag inte skulle hinna träna nu heller. Måste verkligen packa det sista och lägga mig tidigt.

Men, jag och Anna kommer mosa våra ben i morgon efter spinningen. Bara vi ä effektiva hinner vi spinning, benpass på gymmet och sedan iväg på mysfrullen. Allt detta mellan 7-9.15. Vill man så kan man! :D



Jag och bästa Anna i somras på Summerburst..

Snart packa m.m., men först middag.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

We can do it :D Ses imorgon sötis! Hemsk bild på mig föresten, helt jäkla svettig, knullrufs och full. Haha.

2011-12-01 @ 22:21:25
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Fanny

Inte alls hemsk bild.. du är så fin så! alltid :D

2011-12-06 @ 16:53:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0