Rock on!

Adrenalinet pumpar i kroppen. Det stramar lite i benen från söndagens benpass. Trots det känns mina ben ändå lätta. Flåset känns bra. Distansen tickar på fort. Tonerna av Avicii Le7els episode 4 i mina lurar. Jag känner mig lätt!

Tro det eller ej men jag har börjat gilla löpningen. :) Avverkade 5km i morse innan jobbet. Nästa gång siktar jag på minst 7km, I can do it!

Sitter och lägger upp min budget inför morgondagens IKEA besök. Ska bli så kul att bränna pengar! Eller inte. Men det är saker som jag verkligen behöver. :)


Pass no. 2 blev axlar och mage.

3set utåt rotation i kabel
3set sidolyft i kabel
3set hantelpress
3set sidolyft m. hantlar
3set kryssdrag i c.c
3set drag till brösthöjd m. skivstång, vänd där och kör sedan militärpress. Tar bra på både utsida, framsida och baksida. Avsluta m. enbart drag mot brösthöjd, upp med armbågarna först. Skön avslutande övning för att utmatta musklerna.




I morgon väntar ett träningspass för Fredrik samt mätning, har jag vänt den nedgående kurvan? Spänningen är olidlig.. Måtte det gå åt rätt håll igen! :)

Godnatt på er.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra pass!!

2011-12-15 @ 09:31:21
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0