Mitt hem

Jag har äntligen kommit in i ett "fixa hemma" flow. :)
Nu snurrar planerna i skallen. FÖrst ut är inhandling av två byråer till hallen. Har i dagsläget en brun byrå som står under två vita skåphyllor. Inte så himla bra matchat. Dom satt där när jag flyttade in och den fula bruna hände med från min första lght. Jag har bestämt mig för att kasta ut skiten och in med nytt!



Gårdagens pepparkaksbak.. doften sittar kvar än idag, myyys..

Next up är att hitta tapeter som jag har planerat i över ett år nu, men aldrig kommit mig för eller tagit mig råd till.
En ny matta till tv-rummet, en ny soffa så jag kan möblera bättre, lite hyllor och små krafs som gör hemmet mysigare. :) Nu j-klar ska jag börja trivas i MITT hem året runt, inte bara på julen när jag fixar och donar lite extra.

Köpte ett nytt PWO på Fitnessfestivalen, WNC Loading Drink, riktigt grymt bra PWO!
Har testat rage förut men det här var snäppet bättre. Den enda nackdelen är antalet portioner (20st) i förhållande till priset. På mässan var det mer än halva priset, betalade 200kr medans ordinarie pris är 499kr. Jag får helt enkelt bara ta det inför pass där jag vill prestera till max! Tex. ben och rygg passen.



Jag är för övrig frisk och kry, så idag blev det ett underbart axelpass.

3set ut-rotation i kabel
3set sidolyft i kabel
3set sittande hantelpress, drop sista set
3set sittande sidolyft m. hantlar
3set press bakom nacken i smith, drop sista set
3set militärpress
- superset - framåtlutad sidolyft m. hantlar

I morgon är det härliga fredag! Spinning, gym och mysfrulle. Det innbär att jag ska sova typ nu.
Natti natti :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mysigt med bak!!

2011-12-09 @ 01:35:25
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Satu

Den skopan som följde med i PWOn ska du bara ta en halv av per portion. Det står fel på burken, det gjorde det iaf på våran :) Om du nu ens tagit en hel skopa tänkte jag :D

2011-12-10 @ 17:32:14
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Karin: super mysigt! :)



Satu: Haha, jag har tagit en hel skopa! :D står ju så på burken. Men det kändes sjukt mkt att hälla i sig. Tog bara en halv ikväll och tycker inte alls att effekten blev densamma. Inget stickande i fejjan :P

2011-12-11 @ 23:07:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0