Hemma mys

Ett tag var det prat om att gå ut ikväll, eller åka iväg till en tjejkompis. Men.. Idag orkar jag inte åka iväg någonstans, samtidigt som jag är väldigt sällskapssjuk. Eftersom jag är för slö så får helt enkelt bli en hemma kväll i soffan.

Har precis avnjutit en smarrig middag bestående av lax, cremefraiche och fetaost. Till det pasta samt en avokado och tomat kompott. MUMS!

Nu ska jag kika på en film, Warrior, återkommer om den är sevärd. :)



Senast jag var ute och uppklädd. Efterfesten på Fitnessfestivalen i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad du är jättefin.

Pappsenkramisar

2011-12-18 @ 01:45:12
Postat av: Fanny

2011-12-18 @ 22:59:20
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0