Myshelg

Har haft en kanon helg! :) Jobb och mys med kollegor.

Lilla Julafton igår med mat, gotta och julklappar blev topnotch! :) Det var länge sedan jag var så mätt och belåten. Fick ett polkagris the och äppelglögg. Det första sitter jag nu och njuter av. Supersmarrigt! Det finns att köpa på Village om någon är sugen att testa.



Glöggen testar jag en annan kväll..



Prinskorv, köttbullar, lax, sill, leverpastej, potatis m.m. Det enda som vi saknade var skinkan.



Veckans bak gjorde underverk, godisbordet sin glans!


Har en hel del kvar, så frysen är full med massa gotta till resterande helger i december.
Smarrigast av allt var helt klart Rocky Road, det är utan tvekan det bästa julgodiset som finns!

Ikväll har jag rivit av ett härligt benpassn på Ironsport. Gillar att köra där då det sällan är mer än 3-5 pers vid 20-21 tiden på söndagkvällar.

3set stående enbens lårcurl
3set benspark
5set benpress
3set split squat
3set raka marklyft
3set benpress i maskin
3set stående vadpress i maskin


Jag var verkligen heeeelt färdigt efter det är passet, så jag hoppas på en grym träningsvärk under kommande dagar.

Nu ska jag smaska i mig min kvällsmellis på kesella och hallon innan jag dyker ner i sängen.

Hoppas att ni har haft en mysig helg och tredje advent. :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Pappsen

så så mysigt så.

pappsenkramisar

2011-12-12 @ 00:31:47
Postat av: Anonym

Drack också glögg igår, supermysigt!

2011-12-12 @ 02:35:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0