Fixar Frannie

Idag var det som sagt storshopping på IKEA med fröken Shelin...



.. som inte hade lust att vara med på bild..

Kvällen har spenderats tillsammans med skruvmejseln, hammaren och mina inköp. Men under tiden har jag även sprungit fram och tillbaka till spisen. Matlådorna gör sig inte själva. :)

Två byråer blev en lång istället. Det ser så mycket snyggare ut än att ställa ihop två korta.
Köpte även en ny skohylla, nu behöver bara hatthyllan byta färg till vit eller bytas ut till en annan. Fick med mig lite blommor, ljus, gardinvajer till köket och en nya toasits. :)



Före.. Anna, dags att hämta dina skidor? ;)
Lägg även märke till att min röda kärlek äntligen hänger på en galge!



Efter, suddig bild dock. Typiskt för Iphone
.



Glömde ta en före bild, men här har jag "bara" lådorna kvar.
Innan stod det en mörkbrun MALM med 3 lådor i hörnet, det här blev bra mkt bättre!




Färdigt!


Mätningen hos Fredrik gick bra, men inte kanon. Har tappat i fettprocent men muskelvikten är +-0. Det positiva är att jag inte har tappat där, men det negativa är ju såklart att jag inte har gått upp ngt. Jaja, det är bara att kämpa vidare. :)
Träningen gick ok, kände mig inte helt kry i morse. Blev fort trött och svettig. Så vi körde inte på så tungt.
Skriver inte ner några övningar. Körde en massa rodd varianter som jag inte har ngt namn på.

NU måste jag sova..

Natti!





Kommentarer
Postat av: Anna

Haha kanske det ja...

2011-12-15 @ 00:57:43
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Petra

Du är en händig kvinna Fanny! :-)



Nästa mätning kommer säkerligen visa + på muskelvikten.



2011-12-16 @ 22:42:55
URL: http://petrakardell.shapemeup.se
Postat av: Fanny

Tack Petra :) Det tror och hoppas jag på! :)

2011-12-18 @ 23:01:11
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0