Uppdaterat upplägg.

Har stuvat om i mitt träningsupplägg som kommer se ut såhär. Inte så stora förändringar, men lite tillägg.

Pass 1. Axlar/chins/mage
Pass 2. Ben
Pass 3. Armar/mage
Pass 4. Rygg/baksida axlar
Pass 5. Bröst/ben (Varannan vecka fram- & baksida.)

Kom av mig lite i mina perioder i sommar, men kör nu 10reppare och går sedan ner på 8 och till slut 6.
Kommer dock att köra vissa övningar med lite högre reps, där jag inte kan köra på så tunga vikter då jag tappar kontakten. För som ni vet så är ju kontakt A och O.

Är ju sämst på att klämma in cardio annat än minst 3 promenader/vecka. Tar det som det kommer, men ska iaf försöka mig på 2 pulshöjande pass/vecka. Spinning/löpning eller backintervaller.

Todays:

Axlar/mage (inga chins)

3set Uppvärming, utåtrotation och sidolyft i kabel.
3set Hantelpress
3set Sidolyft m. hantlar
3set Militärpress
3set Liggande hantellyft på lutande bänk (baksida)
3set Benlyft för lille magen
3set Press i smith bakom nacken


Blev lite många övningar, men det kändes så himla bra så jag ville som inte riktigt sluta. ;)

För övrigt så känns det underbart att motivationen bara bubblar inombords. Nu finns det inget stopp, buckle up and enjoy the ride!



Kommentarer
Postat av: Christer

Ser ut som ett schysst upplägg

2011-08-23 @ 16:05:05
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Fanny

Ja, jag hoppas det blir bra såhär också. :)

2011-08-29 @ 22:55:24
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0