No good!

Åkte till Stockholm idag med Satu och Tommy för att kika på Scandinavian sport and fitness festival. Jag tycker att det var en riktig flopp! Trodde att det skulle vara många fler utställare/försäljning, men det var typ bara gymgrossisten och inga fler. Väldigt tom mässa om jag får säga mitt. Vi gick in, tog ett varv, svor, gick ut och fick pengarna tillbaka. På vägen ut träffade vi på Ako, det var helt klart dagens höjdpunkt! :)

Istället åkte vi in till Kista galleria för lite shopping, allt jag kom hem med var 3 proteinbars och ett skärp. Var inte alls på humör för att shoppa. Hittade ingeting som föll mig tillräckligt i smaken. I och för sig gör det inget, då jag måste hålla i pengarna den här månaden.

Nu tänkte jag ta mig en powernap innan en promenad. Jag får se vad jag or med ikväll. Sitta hemma och se en film, eller hänga med ut på stan.



Jag idag..


Gårdagens träning blev rygg för Fredrik.

3set Latsdrag i maskin
3set Pullups
3set Sittande rodd i kabel
3set liggande rodd på lutande bänk m. hantlar
3set Marklyft i maskin
3set Rodd i maskin


För en gångs skull tog det sjukt bra där det skulle ta, i alla fall på några av övningarna. Men det var tungt mentalt, var inte alls med och däckade hemma i soffan efteråt. Nästa gång kör vi rygg igen. Jag ska få till det lika bra som mina benpass. :)

Kommentarer
Postat av: Satu o Tommy

Tråkmåns! :D Du hade haft jäkligt kul ikväll om du hade taggat till. Ska vi bestämma party-dejt tills next time im (Satu) home? :) Puss nu ska Satu sminka sig!

2011-08-27 @ 22:37:21
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

I know, jag lovar en party date framöver! :D

Puss

2011-08-28 @ 23:39:20
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0