Easy come easy go..

Motivationen var inte alls hos mig idag, hur mkt jag än försökte leta fram den så var det helt borta.
Trots det så tog jag mig igenom mitt pass, vilket blev bröst/framsida lår. Ben en dag som denna är inte att föredra, så jag sparar det passet till helgen.

3set bänkpress i smith
3set flyes nerifrån i c.c
3set press i c.c
3set hantelpress
5set benspark (drop på mina 3 sista set)


Kvällen avslutades med en avtackningsmiddag tillsammans med mina kollegor. En klump i bröstet trots att det här är mitt val. I morgon är det min sista öppning, ska njuta av den till 110%. Jag gillar verkligen fredagsmornarna, det är en skön stämning då, även om det innebär att jag måste kliva upp tidigt.

Harrys bjöd på god mat och dryck. Mina kära kollegor/vänner bjöd på glada skratt, härligt stämning, betting på kön/vikt/längd på A:s tillökning (endera en Matilda eller Harry), frågor om livet, pojkar/män och ännu mer skratt. Nu tackar jag för mig och siktar in mig på sängen.



Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0