Deltoideus

Axlar på ren svenska. Till det en gnutta chins och ett skopa mage. Det var ingredienserna till dagens recept.

4set chins
3set Axelpress m. hantlar
3set Sidolyft m. hantlar
3set Liggande hantellyft på lutande bänk
3set Press bakom nacken i smith
3set Kryssdrag i c.c
3set Hängande benlyft
3set Crunches på boll

Efter passet tog jag en vilopaus inne på kontorsgolvet. Det tog hårt på mig idag. Med andra ord krigade jag på bra ;)

Kvällen har spenderats på tessingatan hos Anna och Krille. Robinson, sushi och soffhäng. Super mysigt! ♥



Jag och Annis.. shit vad jag saknar min bränna!

Lite mellis innan sängen, som jag längtar efter att få krypa ner i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0