Bass Line

Det går så sjukt bra nu att jag bara längtar till nästa träningspass. :)
Idag har jag äckligt ont i ben och rumpa men det är faktiskt en underbar känsla!

Axlar med Jennifer blev det ikväll.

3set Rotation och sidolyft i c.c som uppvärmning
3set Hantelpress
3set Fjärilen
2set Kryssdrag i c.c
3set Press bakom nacken i smith
3set sidolyft med hantlar

Börjar få slut på bcaa så nu är det dags för beställning igen. Insåg även till min fasa att jag tog min sista Celsius ur mitt förråd idag. Dubbel crap!! :( Det är ngt som jag verkligen INTE klarar mig utan. Behöver min dos, så är det bara.



På torsdag är det mätning och träning hos Fredrik. Undra vad vågen och kalipern säger.. spännande :)

Annars har jag inte gjort ngt annat idag än jobbat. Är rätt så trött då det blev sent som tusan igår, så ikväll blir det en tidig(are) kväll.. :)






Någon klantig bilförare hade dålig koll på sin bil, så min bil fick ta en smäll... Tack! IDIOT!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pwo´n som vi köpt heter Hemo Rage.



Vi ska dra iväg en beställning på gymgrossisten i slutet av månaden ca 25 aug. vi får 10% rabatt. Så vill du beställa något med lite rabatt så säg till så kan vi ta med det på vår beställning.

2011-08-16 @ 00:05:03
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Christer

Testade celsius en gång och tyckte den smakade nylonmatta. Har hört andra som tycker samma som mig men att just cola är ok men det har jag inte vågat testa.

2011-08-16 @ 13:16:56
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Fanny

Christer: Då har du inte testat citron/lime, den smakar allt annat än nylonmatta. :) colan smakar som glassen Igloo.. :)

2011-08-18 @ 08:21:07
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0