A day off.

Idag blev det ingen träning. Efter jobbet blev det istället möte med halva spinning gänget och nu har jag landat i soffan.

Planen var att ta en promenad, men jag siktar på en dusch och sängen istället. För en gångs skull är jag sjukt trött innan klockan passerat 22. Det hör inte till vanligheten.

Sista dagen på F&S i morgon. På torsdag börjar jag på nya jobbet och ett nytt kapitel i mitt liv påbörjas. Det känns spännande och läskigt på samma gång. Jag vet vad jag har men jag vet inte vad jag får.

Hoppas ni har haft en bra dag!



En av presenterna från mina rara kollegor..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ett stor varm KRAM och lycka till i ditt nya arbete. Det kommer att gå jättebra.

Pappsenkramisar

2011-08-31 @ 01:44:50
Postat av: jennifer

Gott! Lycka till :)

2011-08-31 @ 12:29:11
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: hannah

du kommer saknas! får börja försöka ses på allvar nu! ;)

2011-08-31 @ 21:33:43
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0