Träning och Nostalgi

I morse när jag vaknade var jag inställd på att köra axlar efter jobbet, men i samma veva kom jag på att det var tisdag och inte måndag vilket innebär spinning. Så jag fick slänga ner friskisoutfiten i väskan istället. Passet gick över förväntan med tanke på att jag enbart kört promenader och lite roddintervaller som cardio de senaste 3 veckorna.
Kände mig pigg och stark, men nu är jag trött och hungrig så det är dags för middag.

Är så sugen på att se Ritualen, får se om jag får ngn som sällskap eller om jag vågar se den själv. ;)

När jag var hemma i norrland så körde vi "gissa låten" på spotify, kom över många gamla godingar bland annat den här.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ritualen? En film jag missat! Hojta till om du vill ha filmsällskap! Tyvärr lite sent idag, men gärna en annan dag :)

2011-04-26 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0