This day

Tog mig en liten sovmorgon i morse, begav mig sedan till gymmet för att plåga ryggen lite.

5set chins med vikthjälp, varav 2set uppvärming

3set hantelrodd

3set smala latsdrag

3set sittande rodd i c.c

3set lat. pullover


Kom hem tomhänt från vinlotteriet igår, vinnaren blev Gabriella, två Kicki och trea Maria. Men jag är inte bitter, vi hade en riktigt mysig kväll hos Sara. Ser fram emot nästa i början på Juni, då hos Gabriella! :)

Nu är det dags för middag, ska faktist lyxa till det med en pizza ;)

Hoppas ni alla får en trevlig Valborg!




Kommentarer
Postat av: Clara

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 18:14:40
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Fanny

Va glad jag blir att du hittade hit och gillar min blogg! :)

2011-05-10 @ 22:12:18
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0