Mina nya klor, FIERCE!



Kicki gör alltid ett grymt bra jobb med mina naglar, skillad nanting!!! Om ni är sugna på att göra naglar, ta kontakt med henne. :)

Blev ingen träning idag, då naglarna tog ett tag att göra, drygt 3 timmar. 20.45 insåg jag att mat och sånt var lite viktigare än att stressa till gymmet som ändå stängde 21.30

I morrn blir det träning innan jobbet, river av bröst och biceps. Men först ska bilen in kl 8.00 och få på sig sommarsulorna. Ännu ett tecken på att vi går mot rätt årstid :D Hinner jag blir det träning efter lunchen också, måste ju utnyttja min friskvårdstimme den här veckan.



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Oj oj då, då får du verkligen köra försiktigt och dessutom inte köra på natten om det har blivit underkylt. Det är ju livsfarligt som du vet, det bara släpper helt utan varning. Det blir till att läsa vägen och anpassa hastigheten till sulornas förmåga att fästa-

Vårkramisar Pappsen

2011-04-05 @ 23:40:05
Postat av: Ida

Oj vad snyggt :)

2011-04-06 @ 00:00:30
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Vicky

jävlar vad snygga! Du får finare naglar varje gång ju. Hur ska ni toppa dessa nästa gång? :)

2011-04-06 @ 16:27:26
Postat av: Fanny

Ida: Tack :)

2011-04-06 @ 23:31:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jadu Vicky, bra fråga.. Men nog kommer vi på ngt urläckert till nästa gång :)

2011-04-06 @ 23:31:40
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0