Inte helt 100

Det läker, men jag är inte helt hundra ännu. Gårdagens träning gick problemfritt, så jag hade förhoppning om att kunna köra mitt spinningpass ikväll, men det skiter sig. Tog en PW (power walk) med Ramona i morse, vilket kändes regält i kinden. Så fort pulsen går upp trycker och pulserar det som tusan, så ett spinningpass är ingen höjdare.

Gårdagens träning

Axlar

5set lyft åt sidan i cable

3set baksida axlar i maskin

3set axelpress bakom nacken i smith

3set hantellyft åt sidan med dropset till failure



Baksida Lår


3set lårcurl


3set finnen


Mage


3set hängande benlyft



Biceps


3set bicepscurl i cable

3set hantelcurl m. dropset


Blev lite allt möjligt för att hinna med allt den här veckan. Nu har jag bara framsida lår och triceps kvar, det kan funkar eftersom det inte är lika påfrestande. Får köra lite längre vila mellan seten bara :) Jag får se hur jag gör i kväll.

Nu har jag tvättid och ska passa på att städa lite under tiden, skulle behöva vårstäda, men det får nog vänta ett litet tag till.





Bilder från fredagens smaskigheter..

Kommentarer
Postat av: Satu

Juste, du tog bilder! FAN vad gott det såg ut :) Och det vare också hihi.. Puss på dig!

2011-04-03 @ 16:53:21
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Anna

Yum! Såg inte helt fel ut det där inte! Såg imorse att du skulle ha pass ikväll och det fanns en plats kvar så jag bokade snabbt som attan, men så försvann ditt namn och ett annat kom fram efter någon timme, då bokade jag av :P Men blev ett annat spinningpass med Maria istället, jag körde åt dig också! Jag var DÖD efter ;)

2011-04-03 @ 20:08:18
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0