Helt ok dag

Halsontan är i princip borta idag. Jag tror nu helt klart att den beror på tanden som jag opererade bort, då jag får ont efter att jag har ätit. Det beror nog inte pga någon bacill som spökar.

Idag blev det bröst, mage och roddintervaller i följande ordning..

5set Bänkpress i smith

3set hantelpress på lutande bänk

3set flyes nerifrån i cable -
superset - hängande benlyft (4set)

4set press i cable


3set crunches i cable

4*500m rodd med 1min vila mellan varje intervall. Första på tiden 1.52, resterande på kring 2-2.06.
Det var skiiiit tungt att ro idag, förstår inte alls hur jag ska lyckas pressa tiden ännu mer. Fick nästan kramp i v. skinka den här gången, det beror nog på att jag inte blivit av med all träningsvärk sedan benpasset i fredags :P sjukt!

Känner mig nöjd :D

Jo, jag tog ju även en 40min powerwalk i morse innan frukosten, som jag för övrig åt på Stadshotellet, inte varje dag det händer! :) Det var riktigt skönt att starta dagen så, så det blir en repris i morgon men utan hotellfrukost.



Längtar tills det är grönt överallt..

Kommentarer
Postat av: Josse

Tjooo tjooo.. du måste in i dina länkar i arkivet och lägga till april månad. du ser när du fixar vad det ska stå...

2011-04-13 @ 22:02:51
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

näe.. jag missa nog att informera om det. Det blir så när man har en egen lista.. men det är en gång man får göra det per månad.. :D det kan man leva med! :D

2011-04-14 @ 08:09:30
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0