Fredag - Ben

Efter jobbet var det dags att låta benen jobba, kände mig seg och slö, men en Celsius senare så var siktet inställt på "mission mosa ben".

3set Knäböj i smith (ass to the gras)

3set Knäböj i smith (inte fullt så djupa, men tyngre)

3set benspark, sista set drop til failure

3set finnen

3set knäböj i v-squat, sista set drop till failure

1set utfallsgång m. hantlar


Var heeeelt slut, så det blev inte mer än 1set på utfallen.

Nu sitter jag och smuttar på min shake från Fairing, som för övrigt snart är slut. Jag måste köpa nytt protein, så ikväll ska jag surfa runt och se vad som lockar mest. :) Body science Päronsplit sägs vara riktigt god, så jag kanske ska ge mig på den. Eftersom jag gillade TopFormulas päron/vanilj, så tror jag att även denna går hem.



Innan passet..

Nu ska jag göra mig redo för kvällen, käk i goda vänners sällskap.

Ha en skön fredag! ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha tur att jag inte blev med i bakgrunden :P

2011-04-15 @ 23:52:28
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0