Don't you dare try to stop me!

Hooyah!! Startade dagen med en promenad innan frullen, efter jobbet avklarade jag veckans första träningspass, körde armar tillsammans med Henny. Vänster biceps spökar fortfarande, men jag ger inte upp.

3set bicepscurl i cable

3set tricepspress m. rep i cable

3set hantelcurl, sista set drop

3set frenchpress m. ez-stång

3set bicepscurl m. ez-stång

3set "superman", sista set drop

3set bamsen, sista set drop


Ett långt men BRA pass.. :)

I morgon vid den här tiden så sitter jag i bilen på väg upp till kära Stensele. Ska bli riktigt skönt att komma bort lite och andas norrlandsluft. Kommer helt klart att besöka gymmet, så om någon är sugen på att köra ett pass hojta till!

Nu ska det packas inför minisemestern... :D



Tyvärr blir det inte så mkt av den här varan denna påsk.. Då syftar jag mest på det som lämnat spåren i snön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0