Crossroads

Står vid ett vägskäl.. Funderar om jag ska jag ta vänster mot en "bumpy road", eller ta höger och invänta det som kommer om jag gör det, alternativt stå kvar eller köra rakt på och invänta nästa vägskäl? Shit va svårt, men samtidigt riktigt kul! :D

Det är äntligen fredag, nu ska jag ta och ladda upp inför dagens träningspass. Startar med bra musik, ombyte och packa väskan innan jag beger mig mot vikterna! :) Självklart drar jag i mig en efterlängtad Celsius, som för övrigt kommer med ett nytt utseende på burkarna, så tjusiga så.



Då min favorit Ginger Ale försvinner, så är det Jordgubb/kiwi som toppar listan. Men jag tror att citron/lime kan vara en stark kandidat, måste bara testa den först. :)

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Karin

skönt att ginger försvinner :D Tror också på citron/lime, den blir nog smarrig!

2011-04-08 @ 15:15:12
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Ida B

Let´s go for the "bumpy road" :)

2011-04-08 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0