Söndag utan ångest..

Helt otroligt, har inte haft ångest idag!!
I'm in chock.. :O
Grymt skönt att slippa den idag iaf.

Sovmorgon till 9.30, slappat i soffan till SATC, lagat mat, kört spinning, lagat mat igen och nu SATC innan läggdags. Ska inte låta datorn hålla mig vaken ikväll, tänkte orka upp tidigt för promenad och träning i morrn.

Grymt skönt pass idag, har verkligen fått till musiken klockrent bra den här gången!! :D
Idag var det medel 45min, på tisdag är det puls.
Skönt att det är två olika pass, då blir det lite variation för mig. :)

Formen känns för övrigt ok, det går åt rätt håll.
Ska bli grymt spännande att göra mätningen på torsdag!
Få se svart på vitt hur mkt/lite som hänt... hoppas på mkt, men vågar inte ha för stora förhoppningar.

SATC nu då, sedan sooova!



Saknar min gymkompis..






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får sponsring en vacker dag det tror jag skulle vara en kick att få faktiskt :) Måste säga att du är duktig som håller i. :)

2010-09-13 @ 14:34:13
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Hannah

oj vad smal jag var där!!

Nu är man en tjockis! :P

2010-09-13 @ 15:27:44
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hannah

ganska så meningslöst med funktionellträning jämförelse med den andra typen.. inte direkt så man blir puschad av min träning jag pysslar med idag :P

2010-09-13 @ 15:29:19
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0