One step closer... my ass!!!

Crap, crap, CRAP!!!

Fettmätningen visade inte alls vad jag hoppats och trott på!
Träningen har verkligen gått riktigt bra under en lång period nu, samt att formen känns bra, men inte har det gett rätt reslutat.
Mätningen visade -1.11 i muskelmassa och plus 2.21 i fettvikt..
Det sista hade inte gjort så mkt om nu muskelmassan också ökat, men nu är allt bara FEL!!
Känner mig riktigt besviken..
Men utan motgångar finns inga framgångar.. jag är ju inte den som ger upp, utan det här får mig att ge mig fan på att jag ska vända den här skutan. Inte ska jag sjunka inte!!

Fredrik sa att oftast när man känner att träningen går bra, kan resultatet vara mindre bra och när träningen går tungt så kommer reslutaten.. Stämmer ju in rätt så bra i det här fallet.
Sedan pratade vi lite allmänt också, jag har en bra ram att utgå ifrån, så inte är jaghelt ute och cyklar
DET är bra! :D

En ny tid är inbokad.. kosten ska ses över.
Den här obalansen ska bort, jag har inte tid att tappa mer.
Om jag kan smita från jobbet en snabbis på måndag, så kör jag igång från då.
Annars blir det från v.40.

Kör bara KÖR!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aj då men det är bara att fortsätta köra!!! Ett hinder som måste plöjas! Lycka till gumms!

2010-09-16 @ 18:35:04
URL: http://bonzaijen.wordpress.com
Postat av: Linnea

De e klart du kommer att fixa o vända på skutan! Lycka till!

2010-09-16 @ 21:44:15
Postat av: Fanny

Absolut Linnea :) Tack!!

2010-09-19 @ 01:23:31
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0