Nitten

Första dagen på veckan avklarad..
Träningen blev efter jobbet, tog mig en skön sovmorgon istället!
Myyys!

Har kastat om ordningen i schemat, då det blir för mkt spinning dagen efter jag kört ben.
Såhär kommer det se ut istället.

Måndag: Axlar & Mage

Tisdag: Spinning

Onsdag: Rygg

Torsdag: Ben

Fredag: Armar & Mage

Lördag: Bröst

Söndag: Vila



Axlar

Sittande axelpress m. Hantlar 3 x 15, superset med
Sittande sidolyft m. Hantlar 3 x 15

Sittande axelpress i maskin 5 x 20

Kryssdrag i c.c 3 x 15
Rotatorcuff i c.c 3 x 12

Var trött och hungrig, så magen fick vara.
Tar det i morrn efter spinningen istället.


Har betat av lite på min att göra lista..

Bokat tid för synundersökning, fettmätning och blodprov (ska börja lämna blod, igen)

Känns skönt, speciellt synundersökningen!
Nu ska jag bara boka en tid för att fixa ryggen..

Den här är rätt så skön...



Sängen nästa då

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja visst är den bra...!!!

Pussokram!

2010-09-07 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0