Klokare

Jag har smält det och nu känner jag inte lika stor panik längre..
Någon fick mig på lite bättre tankar.. det tackar jag för! :) 

När jag får ordning på kosten så ska det nog till och vända.
Jag fortsätter att kämpa och slita för allt vad jag är värd!

Finns inte mkt som kan stoppa mig..



Dagens träning

Jag som alltid tränar själv, hade idag TVÅ "partners"..
Det var af bra med extra pepp, då det var Ben idag.
Körde helt annat än vad jag brukar, då jag inte körde själv.

Knäböj 4x olika.. minns inte och mosade bara på så mkt jag orkade
Djupa knäböj på bänk med viktskiva, kan som inte förklara hur vi gjorde.. grymt bra tog den iaf.
Hoppade av bänken, landade och benen vek sig bokstavligen..haha ;)
Sittande lårcurl 3x15
Vader 3x max
Ass-maskin 2x max
Benspark 1x max

Kunde inte riktigt ta ut mig helt.. då jag tog på mig att vikariera på ett SpinPuls pass.
Sagt och gjort.. 45min senare jag jag helt slut!
Mot sista låten var det nära till kramp i låren.. :bigeyes:
Men nu är jag en erfarenhet rikare.. inte så optimalt!

Sova nu då..

I morrn blir det jobb, träning och avslutar kvällen med afterwork hemma hos en kollega :)
Sedan efterlängtade helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0