Jobba 4 och ledig 3..

Har kommit fram till att det vore det bästa!
Helgen går så fort, hinner inte riktigt med allt som jag vill hinna med.

Men tiden går inte att bromsa eller stoppa, så nu sitter jag här, hemma efter en helg i sthlm.
Hängt med kära mamsen hela helgen..
Träffat två fina vänner, Anna-Maria igår och Anna och lilla Lova idag.
Fikat, ätit god mat (mammas!!) ätit godis (galet mkt), shoppat och bara varit.
Med andra ord en mkt GOD helg :D

Myser i soffan, försöker bearbeta min söndagsångest.. lyssnar på skön musik och ska snart knoppa.
Sovmorgon i morrn, eller träna innan jobbet?
Har inte bestämt mig helt i den frågan..

Tack alla inblandade för helgen! :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Tack själv för en mysig helg. Vi tycker att det var jättemysigt att ha dig här!

Hoppas på snar upprepning!

Pussokram!

2010-09-06 @ 09:26:45
Postat av: Petra

Söndagsångest har jag haft i hela mitt liv tills för ca 1 år sedan. Har fått jobba bort det och har nog lyckats med det :-) Nu njuter jag av söndagarna istället.



Blev det träning innan jobbet eller blev det en skön sovmorgon? :-)

2010-09-06 @ 15:40:18
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0