Fight for your dreams!

Jag är så taggad!!!!!!
Jag har ett mål, det ska jag f*n i mig nå också..
Om det så ska kosta mig tid, blod, svett och tårar.
Hittills är varenda minut, varenda stånk och stön, varenda reps, varenda set värt allt!
Jag mår bra, jag trivs med mig själv och det här är ngt jag verkligen brinner för.
Kan nog säga att det är det bästa jag gjort, tagit tag i träning och kost på allvar.
Istället för att vara den klassiska periodaren.
Inte bry mig om vad jag stoppar i mig, skippa träningen för ofta och sedan klaga över att inget händer.
Det är en enkel matematik.. lika lätt som att 1+1=2.



Jag MÅR BRA!! tro inget annat :)

Det betyder inte att jag inte unnar mig ngt gott då och då, men desto godare är det när det blir långt mellan gångerna :D



Dagens träning..

Morgonpromenad 40min

Axlar

Sittande axelpress m. Hantlar 3 x 15, superset med
Sittande sidolyft m. Hantlar 3 x 15

Sittande axelpress i maskin 5 x 20

Kryssdrag i c.c 3 x 15
Rotatorcuff i c.c 3 x 12

Tiden räckte inte till mage.. Så det blir i morrn istället..



Veckans träning

Måndag: Morgonpromenad, Axlar
Tisdag: Morgonpromenad, SpinPuls 45min/Mage
Onsdag: Rygg/Cardio
Torsdag: Morgonpromenad, Ben
Fredag: Armar/Mage/
Lördag: Bröst/Cardio
Söndag: Vila



Dags för kvällsmellis, sedan soooooova!

Kommentarer
Postat av: Petra

Äter du nå bra vitaminer el vad är knepet för att hålla sig frisk? :)

Jag blir konstant sjuk just nu och inget verkar vilja hjälpa, så frustrerande!

2010-09-14 @ 06:07:29
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejjaaaa! Så sant verkligen! Jag brukar tänka att man unnar sig själv det bästa genom träning och bra kost! Man mår ju så himla mycket bättre :-)

2010-09-14 @ 09:04:29
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Linnea

Va duktig du e. Go for it!:-).

2010-09-14 @ 12:01:00
Postat av: Fanny

Tusen tack Linnea! :)

2010-09-15 @ 07:18:48
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0