Dansa med vapen

Måndagar är som sagt segaste dagen på veckan.. Men nu är den över! :D



Startade med träning, axlar tungt och härligt!!
GRYMT skönt att köra tungt igen, bara mosa.... moahahaha!!
Inväntar mitt nya schema som landar i inkorgen i morrn, så den här veckan kör jag lite som jag vill.
Kör på det från och med nästa vecka.


Sittande axelpress m. Hantlar 4 x 8
Sittande sidolyft m. Hantlar 4 x 8
Sittande axelpress i maskin 3 x 8
Kryssdrag i c.c 3 x 10
Rotatorcuff i c.c 3 x 10

Mage som var planerat fick vara, då det blev lite tidsbrist i vanlig ordning.
Klämmer in det i morrn istället.. suck, måste bli bättre på att planera min tid!


Sedan var det dags för jobb och allt som hör till..

Kvällen har spenderats i soffan framför Idol, hallå!!?? vad hände där? Det sög ju hårt..
Tända ljus, en filt, en kopp te.. bara en "sak" som saknades för att göra en höstkväll som denna fulländad.
Someday.. :D

Eftersom jag åker bort i helgen med jobbet, så missar jag SM i BodyFitness som är här på hemmaplan!
Jag och Isa som så gärna ville se det i år.. men men, vi siktar in oss på Fitnessfestivalen i december istället.
Hotellet är bokat, ska klicka hem biljetter för festivalen innan jag kryper isäng.
Kommer bli en grym helg!

I morrn ska jag få sällskap av Vicky och Kicki på gymmet, vi ska köra ben...
Ojojoj, undra om dom vet vad dom gett sig in i ;) hahahaha
Ska bli riktigt kul!



Godnatt

Fancy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0