Walk and burn..

Har ju vilodag idag, men en promenad är ju som vila.. ;)
Så nu tänkte jag bege mig ut och njuta av det underbara höstvädret.

För att få ut maximalt tar jag självfallet en Celsius innan, den här gången Rasberry Acai.
Smakar som saftn men innehåller INGET SOCKER, och inget aspartam heller! :thumbup:

Börjar tryta av "bumbubärssaften" i kylen, så i veckan måse jag fylla på mitt stash...



Det syns även att det går åt en del Fun light i detta hushåll också :P

Nä, dags att dra i mig det sista och sedan ut och walka...



Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart hittar du denna "bumbubärssaft"??? Hälsokostbutiker? Sportbutiker? Man blir ju som nyfiken på dom=)

2010-10-17 @ 22:41:29
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Anna Henriksson

Jag som är sjukt skeptisk till sådant blir vääääldigt nyfiken! Ska nog testa! Har gått super bra utan men kan ju gå ännu bättre med! =) Men snackar vi om att man måste ha ett lika aktivt träningsliv som dig för att det ska vara värt?



kram

2010-10-18 @ 09:06:15
Postat av: Fanny

Anna: Det tycker jag att du ska göra! Man går och går och går.. en timme känns som en barnlek ;)

Du måste inte alls vara lika aktiv som mig, men du bör iaf ha en sund kosthållning och motionera regelbundet. Celsius höjer din ämnesomsättning, vilket gör att du förbränner mer. :)



Kramar

2010-10-18 @ 10:42:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Henriksson

3-4 ggr/v borde ju räknas som regelbunden! Bra mat är ju min passion så jag får nog testa! =)

2010-10-18 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0