Träningsdagbok..

Har äntligen införskaffat mig en sån där tjock bok att släpa med mig inne på gymmet.
Behövligt för att kunna hålla reda på vikterna och min utveckling, men samtidigt drygt att komma ihåg att ta med den. Det är ju bara en vanesak som så mkt annat.



Vinkvällen igår var super!
Jag råkade ju vinna då, så nästa blir hemma hos mig igen.
Men vi ska införa att värdinnan inte kan vinna första priset, detta blir från och med nästa gång.


Dagens träning spinning och armar.

Spinning 45 min - Riktigt skönt idag, värsta glidarpasset om man jämför med puls :P

Armar

Sittande hantelcurl 3x10
Frenchpress 3x10
Bicepscurl i maskin 3x10
Pushdowns i cable 3x10, explosivt ner, höll emot på tillbakavägen.
Bicepscurl i cable 3x10
Sittande tricepssträck med hantel 3x10, en arm i taget.

Kände mig riktigt fräsch i armarna och fick bra kontakt :)

Här kommer gårdagen i bilder..

Början på dumlekakor



Färdig resultat



Lyckades dock tappa ut hela plåten på golvet.. :/
Såhär fina blev dom, här tillsammans med syltgrottorna
Men dom var lika goda ändå!
Gjorde iaf en till plåt då jag fick kasta ngr.



Vinsten





Och brudarna..

   

 

Tack ladies för en grym kväll! :thumbup:

Nu är det dags att fixa lite matlådor, duscha och sova.

Upp kl 7 i morrn, sedan dags för gym senast 8.30.
Börjar jobba 11 i morrn, så jag slipper stressa. :)

Natti natti

Fancy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0