Time to sleep

Tiden står ju inte stilla, det böjar dra ihop sig för lite sömn och återhämtning.
Vila, växa och förbereda kroppen för en ny dag med underbar TRÄNING :D
Jag är inne i ett skönt flyt nu, varje pass känns riktigt bra!
Det är en känsla som toppar det mesta...



Jag har lite att jobba på, men det kommer...

Har vart en skön söndag, gjort lite nytta, slappat och bara varit.
Kan understryka att jag INTE haft någon ångest.. :D
Ångestfria söndagar är dom bästa, let them be more to come!

Kommande veckas träning

Måndag: Bröst/mage
Tisdag: Spinning Puls
Onsdag Rygg
Torsdag: Ben
Fredag: Armar/mage
Lördag: Axlar
Söndag: Spinning Medel

Ingen hel vilodag till veckan.. :(
Så jag måste fokusera på att få tillräckligt med sömn.

Men från och med nästa vecka blir det mer vila på söndagarna, kommer köra var tredje istället för varannan.
Behöver min hela vilodag, och söndagar är perfekt för det.

Mellis och sova var det..
Hoppas ni har haft en skön helg, och att ni får en grym träningsvecka! ;)

Sov gott..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade lite ångest... ;) Men det får man väl ta ibland! Haha!

2010-10-18 @ 12:10:24
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0