This is my life..

..and I'm enjoying every moment of it!

Dagens träning då.. det gå bra nu :D
Fick till ett grymt pass än en gång, kände mig stark och pigg i kroppen.

Bröst/mage

Plan hantelpress 3x6
Lutande bänkpress 3x6
Hantelflyes 3x10 (mindre lutning på bänken)
Bröstpress i maskin 3x10

Crunches på boll 2x max
Bålrotation med vikt sittandes på bosuboll 2x max

Jag måste ta tag i glasögonjakten i veckan, men först ner på stan och hämta ut mitt "recept"
Sedan blir det nog brillorna från Favoptic.

Pratade med Kicki i helgen om designen på min blogg, nu är det dags för förnyelse!
Men jag är som sagt ingen höjdare på det där med photoshop... nu har jag ju sån tur att hon är snäll och vill hjälpa mig!
Men först så måste jag ta lite nya bilder, sedan får hon fria händer. :)

Så en fotograf vore ju inte helt fel... kanske kan gulla lite med Karin??? ;)

Matlådor är snart fixade för halva veckan, det är så skönt när det är klart.
Som vanligt består dem av kyckling & potatis, kalkon & potatis, nötfärs & rotfrukter.
Men jag klagar inte, hä ä gott ve mat'n!
Matkontot är rätt så belastat, så det ska bli intressant att räkna på det i slutet av månaden.

Julen närmar sig, snart är det alltså dags att börja tänka på julklappar.
Tänkte passa på att önska mig en sak av tomten... för jag har ju vart snäll i år ;)
Reebook Easytone står högst upp på listan, tillsammans med en Iphone!


Önska kan man ju alltid göra....

Nu är det dags att duna, sov så gott mina kära läsare!

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa, gulla kan du ju alltid försöka med ;)

2010-10-18 @ 22:39:58
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Kristina

låter bra ju! :)

2010-10-18 @ 23:03:26
URL: http://kristinaaws.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har oxå spanat in Reebok's nya, men jag tror inte jag orkar vänta på tomten!! Men dom e int billi...

2010-10-18 @ 23:26:59
URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Petra

Reebook Easytone funderar jag på att köpa till mig själv efter förlossningen. Tycker att jag är värd dem då ;-)



Håller också på att "försöka" ändra om utseendet på min blogg men det är inte det lättaste. Behöver nog också ta hjälp av någon.



Kram

2010-10-19 @ 13:32:58
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0