The thing you call...

Kikar Greys samtidigt som jag lagar mat och uppdaterar här..
Har som mål att ligga i sängen kl 23.00, drygt en timme kvar.
Under den tiden ska jag laga mer mat, packa matlådor, duscha och äta kvällsmellis.
Jag har lite att stå i med andra ord.. :P

Dagens träning

Rygg med Kickan och Micke

Pullups 3x max (jäkla tur att M var med, hade gått lite småtungt annars.. vet inte om K orkar passa mig ;))
Latsdrag brett grepp 5x8
Sittande rodd m. v-handtag 5x8
Omvända flyes i maskin, (baksida axlar) 3x10


Körde en övning utanför schemat..
Ländrygg i maskin 3x max

Nu är det som sagt fokus på att maxa!
Lång vila mellan seten så jag får ut så mkt som möjligt av varje set.
Vi fick till ett riktigt bra pass.. Kicki var grymt duktigt, jag är riktigt imponerad! :D

Nu har jag haft mina nails i 2½ vecka, utan ett enda släpp!
Jag är riktigt nöjd!! :)
Nästa helg ska vi göra om dom, tror vi kör på mörkröda tippar.. HETT!



Se så fina, inte en bubbla.. you rock Kicki!! :thumbup:

Potatisen kokar, kycklingen i ugnen.. Dags att steka köttfärs..
Fan va det blåser ute, stormar på 10e våningen.

Sov gott!

Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: Satu Mustonen

Haha! Fan vad jag är seg i skallen då. NU koppla jag ditt ansikte, det är ju du som brukar stå i receptionen på friskis rocklunda? Hahahaha orka va efter ;)

2010-10-07 @ 13:23:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Satu Mustonen

Brukar dina tippar eller tippar överhuvudtaget ramla bort efter nån vecka eller? Jag har mina första tippar nu och har haft dom ca 7v, sitter som berg! :)

2010-10-07 @ 20:52:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Satu Mustonen

Brukar dina tippar eller tippar överhuvudtaget ramla bort efter nån vecka eller? Jag har mina första tippar nu och har haft dom ca 7v, sitter som berg! :)

2010-10-07 @ 20:53:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0