Go heavy or go Home!!

Nu är det dags!!
Den tunga perioden på mitt träningsprogram är äntligen i mina händer! :D
Nu ska det maxas och pressas så det står härliga till..
Hoppas på så mkt pass som möjligt, så att jag verkligen kan ta ut mig maximalt!
Kicki är ju en hjälpande hand då och då.. i morrn kör vi rygg, är du på? :)



Dagens träning var SpinPuls, fy satan i gatan vad det tog emot idag.
Trodde att jag skulle vara tvungen att kliva av och dra ner pulsen, men jag bet ihop.
Benen var tunga, kroppen seg... och jag fick jobba som ett as för att lyckas hålla pulsen uppe.
Har ätit bra hela dagen, druckit helt ok.. 
Sömnen har dock vart sådär de senaste nätterna, tror att det är boven i dramat.

Så ikväll ska jag knoppa typ NU.. ett måste för att orka med!

Har haft besök av bästa Josse... äntligen lite längre tid än vanligt..
Underbart att få surra av mig med henne, så förstående och klok vän ♥

Dags att borsta gaddarna och packa matlådorna

Sov gott raringar!



Fancy ♥




Kommentarer
Postat av: kicki

Men givet :) Säg en tid and I'll be there :)

2010-10-06 @ 00:06:36
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0