Det är bara å TRYCKA!!

Idag blev det ben, älskade ben som fick piskas.
Körde tillsammans med Satu Mustonen, en mkt duktig och trevlig tjej!
Jävlar vad det tog ba idag!!
Fick lite "bannor" att jag inte kör djupa knäböj, så nu blir det ändring på det. ;)
Vi fotade lite, så jag ska se om jag kan komma över ngr bilder att bjuda på.
Annars kommer dom kanske upp på hennes blogg.

Knäböj fristång 2x10 uppv. 3x8 (djuuupa, med andra ord HELA vägen ner, "ass to the grass")
Step-up på bänk i smith 3x8
Benspark 1 ben 3x8
Raka marklyft med hantlar 3x10 (minst)
Benpress i maskin 2x8 kände mig mkt starkare på mitt sista set. mosade på en 10a
Stående lårcurl 1 ben 3x8

Funderar på om jag kanske ska ta och börja skriva ner lite vikter också.. hmmm, kanske blir så framöver.

Dagens motto "det är bara å trycka!!"

Nu är det dags för lite käk och soffhäng.
Ska bli skönt att bara slappa och ladda upp inför morgondagens bestyr. :)

Bland annat Java med Anna på stan..

Ha en skön fredag!

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: karin

vad är Java??

2010-10-22 @ 19:18:26
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Satu

Haha. Diggar ditt motto! ;)

2010-10-22 @ 20:16:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Petra

Skulle också tycka det vore skoj att köra ett passa nångång om du vill? Roligt med andra träningsgalna tjejer på friskis :)

2010-10-23 @ 18:20:17
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0