Underbar och älskad av alla

Idag är det 3 år sedan Erika gick bort, hon är en av dom finaste människorna jag lärt känna i mitt liv.
Underbar på alla sätt och vis, saknar dig så!
Ikväll tänder jag ett ljus, tar jag fram mina minnen och minns henne med stor glädje!

Älskad och saknad...





Ingen träning idag.. tog som sagt sovmorgon.
Men efter jobbet blev det blev en promenad i kylan med Angelica.
Fy sjutton, blåste IS!! trots mössa gjorde det ont i skallen... burr!

Nu kvällsmellis och soffan, innan det är dags att sova.

Marina, nu är din celsius på väg till dig!! :D

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha :) sviiiiinkallt! men härligt å få lite frisk luft å lite skitsnack!

2010-11-23 @ 12:07:31
Postat av: marina

YAY!! :)

2010-11-23 @ 15:06:09
Postat av: Fanny

Marina: Berätta gärna vad du tyckte om den! :)

2010-11-23 @ 16:42:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Makkan

Trots att ja knappt hann träffa henne så fick ja direkt intrycket att hon var en sån underbar person! R.I.P!!

2010-11-24 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0