It tends to become more and more intense...

Från och med nu ska jag lägga in ett pass cirkelfys/vecka..

För er som inte vet vad det är, här kommer en förklaring.

Karaktären är fysträning, modellen är träning vid olika stationer.
Betoningen ligger på uthållig styrka, men träningen är också pulshöjande.
Övningarna är funktionella och utmanar din teknik. Effekten förstärks med hjälp av redskap, som exempelvis skivstänger, brädor, vikter, Bosu.
Du tränar styrka, balans, rörlighet, koordination och kondition på ett tufft, sportigt och roligt sätt

Jag gör detta för att träna upp min balans, rörlighet och koordination, samtidigt som jag får en riktig genomkörare! Ett bra komplement till min styrketräning...

Veckans upplägg kommer då att bli ngt sånt här.
(kan skilja sig från vecka till vecka, beroende på om jag tränar själv eller inte)

Måndag: Bröst/axlar/mage
Tisdag: Spinning
Onsdag: Cirkelfys
Torsdag: Rygg
Fredag: Ben
Lördag: Armar/mage
Söndag: Vila (spinning var tredje vecka)


För att vara måndag, så har den här dagen gått i raketfart!
Började jobba kl 11, tog mig dock sovmorgon istället för att träna.. :/
Vilket var mindre bra.. men att få en sovande Fanny att vakna till liv, det är inte lätt!
Så jag får helt enkelt köra bröst tillsammans med axlar den här veckan.

Idag kom min klocka som jag har beställt!
Var först inne på att köpa en vit eller ngn färg, rosa, blå, cerise eller lila..
Men vit är snyggast på en brun arm, inte blek som den är nu.
Sedan går dom andra färgerna inte så bra ihop med en röd tröja, vilket jag alltid går runt i på jobbet.
Så det blev en svart som går att ha till exakt allt!



Betalade endast 159.- för den på http://www.bellme.se/
I like it! :D

Dags att knoppa nu då, sov gott!

Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: karin

woohoo! cirkelfysgänget blir ännu fler :D

2010-11-09 @ 19:00:44
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Hannah

jag vill med träna hårt, du blir så jävla snygg medan jag får panik varje gång jag ställer mig på vågen.. +1½ kg på 1 vecka.. jag ska nog gråta mig till sömns ikv..

puss på dig heting!

2010-11-13 @ 19:17:51
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0