inte min dag...

Den började bra iaf, vaknade pigg och utvilad.

Allt eftersom dagen gick, såg jag snön lägga sig tjock på marken!
Och ja, det snöar fortfarande...

Insåg att bilen var bara att glömma, skulle aldrig ta mig fram i modden med sommardäck.
Skyndade mig snabbt till bussen efter jobbet.. men till min fasa kom jag på att mitt spin/puls pass är ju hemma!! :O
Shit, shit, shit!! Sprang tilbaka till jobbet, rev med mig mitt medel pass och hoppades på att bussen inte hunnit köra förbi.
Sprang tillbaka och såg under tiden bussen komma...
Jag kan lova att jag la benen på ryggen!
Jäkla tur att benen är långa ;) för jag satt sedan på bussen med andan i halsen.

Rev av passet, medel mot puls.
Inte det bästa utgångsläget eller optimalt, men det blev ett pass och alla kämpade på bra!

Skulle sedan ta bussen hem, visste att det var nr. 91.
Såg en buss med det nummret, skyndade mig som tusan för att hinna med den.
Pustade ut igen och tänkte, inte så illa för att aldrig åka buss.
Så skulle jag aldrig tänkt...
Det var rätt buss, men det gick åt fel håll!
Goddag yxskaft! Typiskt mig att göra en sådan sak. :P
Bara hoppa av och invänta nästa.. 

Kl 20.30 stod jag i en varm dusch hemma på Blomstergatan.
Lämnade björnövägen kl 19.. bra där Fancy ;)
Hade lika gärna kunnat gå hem! haha!

Nu blir det matlådor!
Sedan ska jag ta mig till jobbet och hämta bilen, vill inte ha den ståendes där över natten.

I morrn blir det till att promenera!

Allt för nu..

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja vad säger man...;) Typiskt Fanny... eller Fanny i ett nötskal...;)

Pussokram!!

2010-11-09 @ 23:08:42
Postat av: Satu

Huh! Blev alldeles andfådd genom att bara läsa inlägget skratt..



Vilken tid kör vi på torsdag? ;)

2010-11-09 @ 23:45:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Linnea

Shit va såna dagar är jobbiga. Blä! Du fanny...snön har kommit nu här oxå:-)

2010-11-10 @ 19:28:19
URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0